Balog Dorottya (2022) Hazai piacvezető biztosító társaságok digitális kommunikációjának összehasonlító elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Balog Dorottya - SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 01.. Download (972kB) |
|
PDF
Balog Dorottya - bizalmassági nyilatkozat, kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témájának a biztosító társaságok által alkalmazott digitális marketing stratégiát veszem górcső alá. Ismertetem annak módszereit és formáit, valamint lehetőségeit. Ismertetem a szolgáltatásmarketing alkalmazhatóságát a biztosítási termékek piacán, különös figyelmet fordítva a közösségi média kommunikációjukra, valamint összehasonlítva a hazai piacvezető szereplők stratégiáját, lehetőségeit a különböző platformok tekintetében. Példákkal mutatom be az általam tapasztalt gyakorlatokat, részletezve az alkalmazott eszközök működését, funkcióit, eredményességét. Önálló kutatásom részeként stratégiai esettanulmányt készítetek a Groupama Biztosító hazai kommunikációs stratégiájáról, kiemelt figyelmet fordítva a közösségi média jelenlétére. Kérdőíves kutatásom kvalitatív szempontból vizsgálja a hazai piacon szereplő biztosítókat és azok termékeinek népszerűségét, általános ismeretét és megítélését. Vizsgálatomban az alábbi kérdésekre keresem a válaszokat: Z, Y és X generáció vélekedése a pénzügyi direktmarketing tevékenységéről, illetve biztosításokhoz kapcsolódó reklámfogyasztási szokásaik. A kapott eredmények elemzésre kerülnek különböző statisztikai mutatókkal, kapcsolatvizsgálattal, majd lezárásként összegzem a feltárt eredményeket, felvázolom a biztosító ágazat általam teljesíthetőnek tartó esetleges fejlődési irányzatát. A témám kiválasztásában tapasztalataim is szerepet játszottak, mivel a Groupama Biztosító hazai közösségi média csatornáit menedzselem, valamint marketing kampányainak stratégiai tervezésében és kivitelezésének koordinálásában aktívan részt veszek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | biztosítótársaságok, kommunikációs stratégia, közösségi média, stratégiai esetttanulmány, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:46 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |