Énmárka építés pályakezdőknek a 21. századi online eszközök segítségével

Turóczy Vajk Kristóf (2022) Énmárka építés pályakezdőknek a 21. századi online eszközök segítségével. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of záródolgozat_Szerz.nyil._Turóczy_Vajk-KKK-kermar-Foszk-2022.pdf] PDF
záródolgozat_Szerz.nyil._Turóczy_Vajk-KKK-kermar-Foszk-2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szerzői Nyilatkozat.pdf] PDF
Szerzői Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (341kB)

Absztrakt (kivonat)

Az énmárkaépítés azért fontos, mert ha jól fel van építve a személyes szakmai brandünk, akkor könnyebben behívnak minket egy állásinterjúra, vagy bizalmat szavaznak nekünk egy új munkahelyen. Előnyös helyzetbe kerülhetünk általa és több eséllyel érjük el karrierünkben kitűzött céljainkat. A záródolgozatom célja, hogy megismerjem, hogyan lehet sikeres énmárkát építeni ahhoz, hogy a munkaerőpiacon jobb esélyekkel induljunk és mindig megtalálhassuk számításainkat. Összegyűjtöm, milyen lépéseket kell mindenképpen megtennünk, hogy esetleg hamarabb behívjanak egy állásinterjúra. Ehhez megvizsgálom többek között, hogyan használhatjuk korunk online eszközeit, például a közösségi média különböző felületeit.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Jäckel Katalin
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: branding, marketing, márkaépítés, online marketing, pályakezdők
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:46
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet