Turóczy Vajk Kristóf (2022) Énmárka építés pályakezdőknek a 21. századi online eszközök segítségével. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
záródolgozat_Szerz.nyil._Turóczy_Vajk-KKK-kermar-Foszk-2022.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szerzői Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (341kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az énmárkaépítés azért fontos, mert ha jól fel van építve a személyes szakmai brandünk, akkor könnyebben behívnak minket egy állásinterjúra, vagy bizalmat szavaznak nekünk egy új munkahelyen. Előnyös helyzetbe kerülhetünk általa és több eséllyel érjük el karrierünkben kitűzött céljainkat. A záródolgozatom célja, hogy megismerjem, hogyan lehet sikeres énmárkát építeni ahhoz, hogy a munkaerőpiacon jobb esélyekkel induljunk és mindig megtalálhassuk számításainkat. Összegyűjtöm, milyen lépéseket kell mindenképpen megtennünk, hogy esetleg hamarabb behívjanak egy állásinterjúra. Ehhez megvizsgálom többek között, hogyan használhatjuk korunk online eszközeit, például a közösségi média különböző felületeit.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | branding, marketing, márkaépítés, online marketing, pályakezdők |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:46 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |