Verseny a hazai sütőiparban, a Félegyházi Pékség marketingstratégiája

Krizsán Mária (2015) Verseny a hazai sütőiparban, a Félegyházi Pékség marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Krizsán Mária _ Szakdolgozat 2015.12.05..pdf] PDF
Krizsán Mária _ Szakdolgozat 2015.12.05..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, Sütőipar, Táplálkozás, Fogyasztási szokások, Marketing mix
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 05. 11:07
Utolsó módosítás: 2016. Aug. 22. 14:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet