Fülöp Ákos Balázs (2021) A Z generáció karrier motivációinak vizsgálata. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Fülöp Ákos_szakdolgozat2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Összefoglalás és témavázlat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (450kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témája a Z generáció azon belül is a pályakezdők karrier motivációjának megtalálása és fontatása. A személyes tapasztalataim alapján a mai 20-30-as éveiben járó emberek körében egy igen nagy probléma, hogy nem eléggé motiváltak a céljaik elérésében. Ez természetesen nem csak ebben a korcsoportban fordul elő és probléma, de a kutatásom során főként erre a korcsoportra szeretnék fokuszálni. Az alapgondolat, hogy van egy a 20-as éveiben járó pályakezdő, aki saját maga képes meghatározni karrier céljait, de a valóságban a mindennapokban mégsem tesz semmit azért, hogy ezek a célok megvalósuljanak. Hiszen tudjuk, hogy a motiváció az nem egy állandó dolog és nem lehet folyamatosan ugyanazon az intenzitáson tartani. Mindazonáltal mégis vannak olyan emberek, akik fáradhatatlanul minden nap dolgoznak önmaguk megvalósításán. A szakdolgozatom témájának aktualitását, pedig pont az adja, ha sikerülne megadni ennek a rengeteg pályakezdő fiatalnak a motivációját és ezt fent is tudjuk tartani az nem csupán az egyén számára kívánatos, hanem a munkadó számára is. Mivel nincs erősebb ember egy olyan valakinél, aki a szívét-lelkét belerakva dolgozik azért, hogy elérje a céljait!
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ember, emberi erőforrás - munkaerő, motiváció, munka, Z gereráció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 03. 08:55 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 03. 08:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |