Hazai vállalkozások marketingtevékenysége, a fa-nyílászárógyártók szemszögéből

Mészáros Martin Balázs (2021) Hazai vállalkozások marketingtevékenysége, a fa-nyílászárógyártók szemszögéből. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Mészáros Martin Balázs Szakdolgozat.pdf] PDF
Mészáros Martin Balázs Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Mészáros Martin Balázs Témavázlat.pdf] PDF
Mészáros Martin Balázs Témavázlat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (868kB)

Absztrakt (kivonat)

A témám a hazai vállalkozások marketingtevékenysége adott iparágon belül. Én az építőipart és azon belül is a nyílászárógyártás választottam, mivel a vállalkozás, amiben dolgozom nyílászáró gyártással foglalkozik, ezért a téma és az iparág is közel áll hozzám. A kérdésem egyrészt az, hogy bizonyos szegmensek – gondolva ezen belül a vállalati és lakossági ügyfelek megkülönböztetésére - előnyben részesítése mennyiben befolyásolják az árbevétel alakulását, dinamikáját? A második kérdésem pedig az, hogy a marketingtevékenységek szakszerű alkalmazása – különös tekintettel az online marketingre – milyen formában mutatkozik meg az iparág e területén és az árbevételben?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: építőipar - építészet, kis- és középvállalkozás - KKV, marketing, online marketing, szegmentálás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 03. 08:54
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 03. 08:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet