Mészáros Martin Balázs (2021) Hazai vállalkozások marketingtevékenysége, a fa-nyílászárógyártók szemszögéből. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Mészáros Martin Balázs Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Mészáros Martin Balázs Témavázlat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (868kB) |
Absztrakt (kivonat)
A témám a hazai vállalkozások marketingtevékenysége adott iparágon belül. Én az építőipart és azon belül is a nyílászárógyártás választottam, mivel a vállalkozás, amiben dolgozom nyílászáró gyártással foglalkozik, ezért a téma és az iparág is közel áll hozzám. A kérdésem egyrészt az, hogy bizonyos szegmensek – gondolva ezen belül a vállalati és lakossági ügyfelek megkülönböztetésére - előnyben részesítése mennyiben befolyásolják az árbevétel alakulását, dinamikáját? A második kérdésem pedig az, hogy a marketingtevékenységek szakszerű alkalmazása – különös tekintettel az online marketingre – milyen formában mutatkozik meg az iparág e területén és az árbevételben?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | építőipar - építészet, kis- és középvállalkozás - KKV, marketing, online marketing, szegmentálás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 03. 08:54 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 03. 08:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |