A reklámok működése és hatékonysága a hazai médiában

Szabó Endre (2021) A reklámok működése és hatékonysága a hazai médiában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szabó Endre-Szakdolgozat 2021.pdf] PDF
Szabó Endre-Szakdolgozat 2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Témavázlat-Szabó Endre 2021.pdf] PDF
Témavázlat-Szabó Endre 2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (510kB)
[thumbnail of Összefoglalás-Szabó Endre 2021.pdf] PDF
Összefoglalás-Szabó Endre 2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (259kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a  marketingommunikáció és reklámok bemutatása, jellemzése. Emellett a kutatásom fő része az volt, hogy rájöjjek miként állnak a magyar tévénézők a TV reklámokhoz, min múlik a reklámok megítélése. Célom a kutatással, hogy választ kapjak arra, hogy miként lehetne elérni, hogy pozitív iránya megváltozzon a TV reklámok megítélése. Kutatásomhoz online kérdőívet használtam. A kutatásom eredménye szerint a mai reklámok megítélése a kitöltők véleménye szerint negatív, de a minőségbeli változásokra nyitottak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: integrált marketing, marketing, marketingkommunikáció, médiakutatás, médiaügynökség, reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 03. 08:54
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 03. 08:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet