Szabó Endre (2021) A reklámok működése és hatékonysága a hazai médiában. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szabó Endre-Szakdolgozat 2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Témavázlat-Szabó Endre 2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (510kB) |
|
PDF
Összefoglalás-Szabó Endre 2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (259kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a marketingommunikáció és reklámok bemutatása, jellemzése. Emellett a kutatásom fő része az volt, hogy rájöjjek miként állnak a magyar tévénézők a TV reklámokhoz, min múlik a reklámok megítélése. Célom a kutatással, hogy választ kapjak arra, hogy miként lehetne elérni, hogy pozitív iránya megváltozzon a TV reklámok megítélése. Kutatásomhoz online kérdőívet használtam. A kutatásom eredménye szerint a mai reklámok megítélése a kitöltők véleménye szerint negatív, de a minőségbeli változásokra nyitottak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | integrált marketing, marketing, marketingkommunikáció, médiakutatás, médiaügynökség, reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 03. 08:54 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 03. 08:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |