Tarnai Szilvia (2021) A Forever Living Products menedzsereinek hatékonysága a szakirodalmi elvárás tükrében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
BA_O_Tarnai_Szilvia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (770kB) |
|
PDF
Temavazlat-es-osszefoglalas_TarnaiSzilvia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (681kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témája a Forever Living Products menedzsereinek hatékonysága a szakirodalmi elvárás tükrében. Kutatásomban először felmértem a vezető és menedzseri kompetenciákat különböző szakmai könyvekben, publikációkban, gazdasági, vezetésfejlesztési és pszichológiai folyóiratokban. Ezt követően kiemeltem és részleteztem öt vezetői tulajdonságot, majd összegeztem az eredményeket és azok alapján meghatároztam, hogy az FLP menedzserek kompetenciái sokkal inkább tükrözik egy vezetőnek a kompetenciáit. Másik oldalról is megvizsgáltam a témakört, így a kvalitatív kutatáson belül félig strukturált interjúkat készítettem a Forever Living products menedzsereivel, ahol a szakmához szükséges vezetői kompetenciákról, azok fejlesztéséről tettem fel kérdéseket. A két kutatás eredményeit összevetettem, ami alapján egyrészről a korábbi feltételezésem beigazolódott, másrészről alapot adott, hogy olyan vezetőfejlesztési javaslatokat tegyek, mint személyes rendezvények, vezetőfejlesztési workshopok, gyakorlatkísérő szeminárum, vagy a közvetett tanulás módszere.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fejlődés, készségfejlesztés, kompetencia, network marketing, vezetési készségek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 03. 08:54 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 03. 08:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |