A felelős vállalatvezetés és a tudatos fogyasztás kapcsolata

Sulyok Veronika (2021) A felelős vállalatvezetés és a tudatos fogyasztás kapcsolata. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Sulyok Veronika-G5O8ZS-Szakdolgozat.pdf] PDF
Sulyok Veronika-G5O8ZS-Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA-O-Sulyok-Veronika.pdf] PDF
BA-O-Sulyok-Veronika.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (303kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom fő témája – a fenntartható fejlődés – igen összetett és kiterjedt fogalom. Munkám során e bonyolult rendszer egy szűkebb szegmensét ragadtam meg: a fogyasztók szemszögéből közelítem a vállalatok felelős és fenntartható működésének megítélését. Feltételezem, hogy a vásárlók számára egyre fontosabb, hogy minőségi termékeket és szolgáltatásokat kapjanak, illetve vegyenek igénybe olyan vállalatoktól, melyek a fenntarthatóság elvei szerint működnek, nem hagynak nagy ökológiai lábnyomot maguk után, így élhető marad jelenlegi világunk a jövő generáció számára.A társadalmi és gazdasági területeken is napról-napra hangsúlyosabbá válik a felelős és fenntartható vállalati működés és magatartás. Hiszen a vállalatok számára egyre világosabbá válik, hogy ez versenyben maradásuk egyik kulcsfontosságú eleme. Azt gondolom, hogy ez az a téma, amiről mindig lehet valami újat tanulni és amivel komolyan kell foglalkozni, szerencsére folyamatosan gyarapszik a környezettudatos, jelen világunk természeti és anyagi értékeit megóvni akaró emberek száma, az emberek szűkebb és tágabb környezetükben egyaránt egyre jobban betartják az ezzel kapcsolatos szabályokat és életüket, napi tevékenységüket környezettudatos módon élik, illetve végzik.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: felelősség, fenntarthatóság, fogyasztó(k), marketing, nagyvállalat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 03. 08:54
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 03. 08:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet