A közösségi média hatása a toborzásra az Y és Z generáció körében

Borbély Dominika Gréta (2021) A közösségi média hatása a toborzásra az Y és Z generáció körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Borbély Dominika Gréta B5BWJL Szakdolgozat.pdf] PDF
Borbély Dominika Gréta B5BWJL Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of temavazlat-es-osszefoglalas_.pdf] PDF
temavazlat-es-osszefoglalas_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (292kB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatásom során 7 cég tapasztalatai alapján elemeztem az Y és Z generáció toborzását a közösségi oldalakon. Arra voltam kíváncsi melyik platform a legeredményesebb és hogyan keltik fel a fiatal munkavállalók figyelmét. Tapasztalatok alapján, kíváncsi voltam milyen szempontokat vesznek figyelembe a fiatalok munkahely választás során. Végül olyan marketing stratégiák után kutattam, amikkel növelhetjük a toborzás eredményességét. A módszer kiválasztásánál a kvalitatív kutatást választottam. Első sorban kényelmi mintavétel mellett döntöttem kiegészítve célirányos mintavétellel. Az interjúkat félig struktúrált formában zajlottak. Az elemzés során a legépelt interjúkat ad hoc jelleggel elemeztem. Első sorban öt csoportba kategorizáltam a felépítést majd interpetációt alkalmaztam. A kutatás végére, úgy gondolom releváns válaszokat tudok adni kutatási kérdéseimre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: employer branding, közösségi média, toborzás, Y generáció, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 03. 08:51
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 03. 08:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet