Borbély Dominika Gréta (2021) A közösségi média hatása a toborzásra az Y és Z generáció körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Borbély Dominika Gréta B5BWJL Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
temavazlat-es-osszefoglalas_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (292kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatásom során 7 cég tapasztalatai alapján elemeztem az Y és Z generáció toborzását a közösségi oldalakon. Arra voltam kíváncsi melyik platform a legeredményesebb és hogyan keltik fel a fiatal munkavállalók figyelmét. Tapasztalatok alapján, kíváncsi voltam milyen szempontokat vesznek figyelembe a fiatalok munkahely választás során. Végül olyan marketing stratégiák után kutattam, amikkel növelhetjük a toborzás eredményességét. A módszer kiválasztásánál a kvalitatív kutatást választottam. Első sorban kényelmi mintavétel mellett döntöttem kiegészítve célirányos mintavétellel. Az interjúkat félig struktúrált formában zajlottak. Az elemzés során a legépelt interjúkat ad hoc jelleggel elemeztem. Első sorban öt csoportba kategorizáltam a felépítést majd interpetációt alkalmaztam. A kutatás végére, úgy gondolom releváns válaszokat tudok adni kutatási kérdéseimre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | employer branding, közösségi média, toborzás, Y generáció, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 03. 08:51 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 03. 08:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |