A Covid hatására megváltozott fogyasztói magatartás jelentette kihívások a vállalatoknak

Gombos Vilmos Patrik (2021) A Covid hatására megváltozott fogyasztói magatartás jelentette kihívások a vállalatoknak. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Gombos-Vilmos-Szakdolgozat (1).pdf] PDF
Gombos-Vilmos-Szakdolgozat (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Gombos_Vilmos.pdf] PDF
BA_O_Gombos_Vilmos.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (340kB)
[thumbnail of Nyilatkozat.pdf] PDF
Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (256kB)

Absztrakt (kivonat)

Az internet térhódításával megjelenő új értékesítési és kommunikációs csatornák gazdasági és technológiai fellendülést eredményeztek. Szinte elengedhetetlenné vált, hogy egy szervezet jelen legyen a digitális felületeken, ugyanis a mai világban már szinte minden árucikk megvásárolható a webáruházakból, vagy az webes szolgáltatóktól.  Az e-kereskedelemben fontos értéke van a vásárlókról gyűjtött információknak, hiszen a fizikai kontaktus hiányában az eladók ebből tudják felmérni a fogyasztói igényeket és preferenciákat. A korona vírus megjelenése globális szinten alapjaiban rendezte át a gazdaság berendezkedését. A piacon szereplő vállalatok eddig még nem tapasztalt akadályokkal kerültek szembe, ami komoly problémákat okozott. A megnövekedett kereslet, a fellépő logisztikai nehézségek és a munkaerőhiány az infláció erősödését eredményezte, aminek árfelhajtó ereje volt. Ezt a lakosság a saját bőrén tapasztalta sajnálatos módon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (BA)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Eckert Bálint
Belső
Mestertanár; Menedzsment Tanszék; PSZK
Piri Attila
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, e-business, fogyasztói magatartás, internetes értékesítés, koronavírus-járvány (COVID-19)
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 03. 08:51
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 03. 08:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet