Gombos Vilmos Patrik (2021) A Covid hatására megváltozott fogyasztói magatartás jelentette kihívások a vállalatoknak. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Gombos-Vilmos-Szakdolgozat (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Gombos_Vilmos.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (340kB) |
|
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (256kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az internet térhódításával megjelenő új értékesítési és kommunikációs csatornák gazdasági és technológiai fellendülést eredményeztek. Szinte elengedhetetlenné vált, hogy egy szervezet jelen legyen a digitális felületeken, ugyanis a mai világban már szinte minden árucikk megvásárolható a webáruházakból, vagy az webes szolgáltatóktól. Az e-kereskedelemben fontos értéke van a vásárlókról gyűjtött információknak, hiszen a fizikai kontaktus hiányában az eladók ebből tudják felmérni a fogyasztói igényeket és preferenciákat. A korona vírus megjelenése globális szinten alapjaiban rendezte át a gazdaság berendezkedését. A piacon szereplő vállalatok eddig még nem tapasztalt akadályokkal kerültek szembe, ami komoly problémákat okozott. A megnövekedett kereslet, a fellépő logisztikai nehézségek és a munkaerőhiány az infláció erősödését eredményezte, aminek árfelhajtó ereje volt. Ezt a lakosság a saját bőrén tapasztalta sajnálatos módon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (BA)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, e-business, fogyasztói magatartás, internetes értékesítés, koronavírus-járvány (COVID-19) |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 03. 08:51 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 03. 08:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |