Munkaerő-kölcsönzés marketing területei és stratégiája

Réczi Tünde (2021) Munkaerő-kölcsönzés marketing területei és stratégiája. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of RecziTundeszakdolgozat.pdf] PDF
RecziTundeszakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of RecziTundeosszefoglalas.pdf] PDF
RecziTundeosszefoglalas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (149kB)
[thumbnail of RecziTundenyilatkozatsajatmunkarol.pdf] PDF
RecziTundenyilatkozatsajatmunkarol.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (462kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban a Kecskeméten szerzett szakmai gyakorlat keretein belül szereztem meg, mely alapján írtam meg a szakdolgozatom. Bács-Kiskun megye, azon belül is Kecskemét sok munkaerő-kölcsönző céggel bővelkednek. A hely adottságai, a gyárak, biztos alapot nyújt a munkavállalók, partnerek, szolgáltatók számára. A térségben sok embert bevonzanak ezek a lehetőségek. A nagy volumenű cégek idő és pénz spórolás céljából veszik igénybe ezt s szolgáltatást, de a munkaerő-kölcsönzés sok ember számára ismeretlen, bizalmatlanság érzetet kelti az emberek számára. Elsődleges célom ennek népszerűsítése. A nevesebb munkaerő-kölcsönző cégek teljesen jogszerűen járnak el a folyamat elejétől a végéig és fő feladatukként a munkavállalók védelme, miszerint az általuk dolgozó személyeket semmiféle hátrány nem érheti. A marketing stratégia kialakítása az üzleti tervvel együtt a vállalkozás jövőjét szolgálja. Másodlagos célom, hogy egy olyan vázat és elemeket építsék bele, amely a munkaerő-kölcsönző cégek javára válhat, mint az erős versenyben, mint a jobb megítélés elérésében. Sok esetben felesleges költségeket halmoz fel a vállalat, mert a szűken vett marketingben nem megfelelő eszközöket használnak vagy a K+F kevés tért kap a vállalat életében. Az általam alkotott munkaerő-kölcsönzés marketing területei és stratégiája, mint a munkavállalói és munkáltatói oldalt is vizsgálja, így segítség lehet az eredményes előrelépésben a piacon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, marketingstratégiák, munkaerő közvetítés, munkaerő-kölcsönzés, vállalati marketing stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 03. 08:50
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 03. 08:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet