Schwarcz Barbara Andrea (2021) Marketing kialakítása, elemzése egy családi vállalkozásnál. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat_végleges10.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 13.. Download (2MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (231kB) |
|
PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 13.. Download (328kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záró dolgozatom leginkább a marketing terv elkészítésének elméletéről szól, hogy milyen elemekből épül fel, egy ilyen tervezés, mind papíron, mind a gyakorlatban. A belső és külső vizsgálata a cégnek, a célcsoport és a versenytársak elemzése is nagy figyelmet kapott. A vizsgálataim alatt, az online és az offline médiák csatornáit vettem jobban szemügyre, az általános „szörfölésen” túl. Azoknak a csatornáknak a lehetőségeit fésültem át, amivel az ember majdnem mindennapos kapcsolatba kerül. Az offline médiák közül leginkább a TV, rádió, újságok és a kiállítások adta lehetőségeket tanulmányoztam. Az offline médiák az elmúlt időben háttérbe szorultak, az internet adta lehetőségek által, így véleményem szerint nem érdemelnek akkora figyelmet, mint a régebbi időkben, főleg, hogy már kimondottan nem is használják őket sokat. Ráadásul, ha belegondolunk akkor ezeken a platformokon, olyan emberekhez jut el a hirdetésünk, akiknek nagy százalékát nem kifejezetten érdekli, az általunk forgalmazott termék. Az egyetlen, amelyet kiemelnék az a kiállítások, mivel egy nevesebb kiállításon, mégis sok ember megfordul így könnyebb felhívni a figyelmüket a saját cégünkre, főleg ha nem egy random kiállításon, hanem egy tematikuson veszünk részt. Az online világ adta lehetőségek viszont szárnyalnak, a weboldaltól kezdve a közösségi platformokon át a web shop-okig. Úgy gondolom, hogy nem szabad feledésbe hagyni azt a tényt, hogy az emberek nagy részének nem telik el úgy nap, hogy ne nyitná meg valamelyik közösségi oldalt, kikapcsolódás céljából. Azon kívül pedig az emberek nagy százaléka vásárol már úgy egy terméket, hogy előtte információt szerezz róla az interneten. Érdekes volt más szemmel tekinteni számomra is, ezekre a felületekre úgy, hogy nem csak az időmet pocsékolom, hanem az általuk adta lehetőségeket, reklámfelületet vizsgálom. A mai napig más szemmel nézek egy-egy feldobott hirdetésre
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, családi vállalkozás, marketing, marketingtervezés, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 03. 08:50 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 03. 08:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |