A pandémia okozta gazdasági helyzet és az employer branding hatása a toborzás-kiválasztásra egy multinacionális vállalatnál

Török Attila Farkas (2021) A pandémia okozta gazdasági helyzet és az employer branding hatása a toborzás-kiválasztásra egy multinacionális vállalatnál. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Török Attila Farkas K9ERXS.pdf] PDF
Török Attila Farkas K9ERXS.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (863kB)
[thumbnail of BA_O_Török_Attila_Farkas.pdf] PDF
BA_O_Török_Attila_Farkas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (281kB)

Absztrakt (kivonat)

A pandémia okozta gazdasági helyzet és az employer branding hatása a toborzás-kiválasztásra egy multinacionális vállalatnál A szakirodalom felöleli a toborzás-kiválasztási szokásokat, amik relevánsak számítanak a Ruagnál a szakmai gyakorlati helyemen vagy relevánsak lehetnek a jövőben (alternatív toborzási módszerek). Utána következik a magyar munkaerőpiacnak a jelenlegi helyzetének a bemutatása. (2021 szeptember-október főleg). Igyekeztem az órákon tanultakat a toborzás-kiválasztás folyamatáról beleszőni a szakirodalmi részbe, emellett kiegészíteni tapasztalatokkal, plusz elemekkel (employer branding) azt. Azokat a részeket igyekeztem kiemelni, amik relevánsak lehetnek a szakmai gyakorlati helyem szempontjából. A munkaerőpiaci résznél igyekeztem a vállalatot érintő faktorokat kihangsúlyozni, erre hozható példának a munkanélküliség elemzése vagy a járvánnyal kapcsolatos munkaügyi intézkedések gyakoriságának megemlítése. A szakirodalmi rész két kérdésnek igyekszik megágyazni, amiből az egyik: vezetőknek a rugalmassága mennyire befolyásolja a toborzás-kiválasztási szokásokat a jelenlegi munkaerőpiaci kontextusban. A másik: az employer branding jelenlegi állása a Ruag Aerostructures Hungary Zrt. vállalatnál és hogyan lehetne azon javítani, ha kell. Az első kérdésre mélyinterjúkkal kerestem a választ, míg a másikra fókuszcsoportos interjúkat készítettem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: employer branding, kiválasztás, márkaígéret, munkaerőpiac, toborzás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 03. 08:49
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 03. 08:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet