Multinacionális nagyvállalatok magyarországi leányvállalatainak külső CSR kommunikációja

Hornyák Zsanett (2021) Multinacionális nagyvállalatok magyarországi leányvállalatainak külső CSR kommunikációja. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Hornyák Zsanett_D9NAF5_Szakdolgozat.pdf] PDF
Hornyák Zsanett_D9NAF5_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Hornyák Zsanett.pdf] PDF
BA_O_Hornyák Zsanett.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (524kB)

Absztrakt (kivonat)

Környezetvédelem, fenntarthatóság, megújuló energiaforrások, etikus magatartás, ökológiai lábnyom. Csak néhány példa a folyamatosan, méghozzá exponenciálisan növekvő világ-, és felelősségtudatunk központi kérdéseiből. Mind egyéni, mind társadalmi szinten elkerülhetetlen részét képezik napjainknak, ennél fogva ez egy elengedhetetlen kérdéskör azon vállalatok számára, akik ezeket a problémákat a leghatékonyabban képesek megoldani és kezelni. Ez a koncepció a CSR, másnéven a vállalatok társadalmi felelősségvállalása, amely hazánkban is egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Elterjedését a multinacionális vállalatok térhódítása nagyban elősegíti, betelepült leányvállalataikon keresztül. Dolgozatomban ezeknek a leányvállalatoknak a CSR munkásságát, illetve annak a külső irányú kommunikációját vizsgálom, a hozott kulturális és nemzeti értékek különbözőségét figyelembe véve.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CSR, fenntarthatóság, leányvállalat, multinacionális vállalatok, társadalmi felelősségvállalás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 03. 08:49
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 03. 08:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet