Hornyák Zsanett (2021) Multinacionális nagyvállalatok magyarországi leányvállalatainak külső CSR kommunikációja. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Hornyák Zsanett_D9NAF5_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Hornyák Zsanett.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (524kB) |
Absztrakt (kivonat)
Környezetvédelem, fenntarthatóság, megújuló energiaforrások, etikus magatartás, ökológiai lábnyom. Csak néhány példa a folyamatosan, méghozzá exponenciálisan növekvő világ-, és felelősségtudatunk központi kérdéseiből. Mind egyéni, mind társadalmi szinten elkerülhetetlen részét képezik napjainknak, ennél fogva ez egy elengedhetetlen kérdéskör azon vállalatok számára, akik ezeket a problémákat a leghatékonyabban képesek megoldani és kezelni. Ez a koncepció a CSR, másnéven a vállalatok társadalmi felelősségvállalása, amely hazánkban is egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Elterjedését a multinacionális vállalatok térhódítása nagyban elősegíti, betelepült leányvállalataikon keresztül. Dolgozatomban ezeknek a leányvállalatoknak a CSR munkásságát, illetve annak a külső irányú kommunikációját vizsgálom, a hozott kulturális és nemzeti értékek különbözőségét figyelembe véve.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CSR, fenntarthatóság, leányvállalat, multinacionális vállalatok, társadalmi felelősségvállalás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 03. 08:49 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 03. 08:49 |
Actions (login required)
Tétel nézet |