Ügyfél elégedettség a banki szektorban, és a FinTech szolgáltatások elterjedése

Kormos Kitti (2021) Ügyfél elégedettség a banki szektorban, és a FinTech szolgáltatások elterjedése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Kormos Kitti_OGXT72_Ügyfél elégedettség a banki szektorban, és a FinTech szolgáltatások elterjedése.pdf] PDF
Kormos Kitti_OGXT72_Ügyfél elégedettség a banki szektorban, és a FinTech szolgáltatások elterjedése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_Kormos_Kitti.pdf] PDF
BA_O_Kormos_Kitti.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (359kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom célja feltárni, hogy a banki ügyfeleknek milyen igényeik és elvárásaik vannak, a hitelintézetekkel szemben. Arra kérdésre szeretnék választ találni, hogy hogyan juthatunk elégedett banki ügyfelekhez. Kutatásom elemzési módszereként egy kérdőív készítését választottam, mert véleményem szerint ez a legmegfelelőbb módja annak, hogy egyszerűen és minél több ügyfelet meg tudja kérdézni, azzal kapcsolatban, hogy mennyire elégedett azzal a hitelintézettel, ahol a bankszámláját vezeti, illetve a FinTech szolgáltatások elterjedéséről is szeretnék információt szerezni. A kérdőív elemzése mellett, bemutatásra kerülnek más fajta elemzési módszerek is, amelyekkel a vevői elégedettséget tudjuk mérni. Véleményem szerint a mai világban elengedhetetlen, hogy megfelelő ismeretekkel rendelkezzünk a FinTech szolgáltatásokkal kapcsolatban, hiszen számos lehetőséget foglal magába. Dolgozatom során a FinTech szolgáltatások elterjedését Magyarországon vizsgálom, miszerint a banki szektor ügyfelei mennyire vannak tisztában ezzel a fogalommal. Első sorban azonban az ügyfél azonosítással kezdünk, majd ezt követően megpróbáljuk megérteni, hogy milyen igényeik és elvárásaik vannak a banki ügyfeleknek. Miután pedig megtörtént az azonosítás, felmérés és az eredmények elemzése, arra próbálunk választ találni, hogy milyen eszközökkel és módszerekkel lehetne fejleszteni a banki folyamatokon, illetve rendszereken, annak érdekében, hogy minél nagyobb arányban legyenek az elégedett ügyfelek. Ez azért is egy fontos tényező, hiszen elégedett ügyfelekkel növekedhet a hitelintézet jóhíre, illetve ennek következtében lehetőség nyílik arra, hogy a már meglévő ügyfelek mellett potenciális ügyfelekre tehessen szert a hitelintézet.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Számvitel Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Pénzügy és számvitel

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Cseh Zsuzsanna
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Frányó Zsófia Zsuzsanna
Belső
egyetemi tanársegéd; Számvitel Tanszék; PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: banki folyamatok, banki szektor, bankváltás, fintech, ügyfél azonosítás, Ügyfél elégedettség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 03. 08:49
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 03. 08:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet