Kormos Kitti (2021) Ügyfél elégedettség a banki szektorban, és a FinTech szolgáltatások elterjedése. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Kormos Kitti_OGXT72_Ügyfél elégedettség a banki szektorban, és a FinTech szolgáltatások elterjedése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA_O_Kormos_Kitti.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (359kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom célja feltárni, hogy a banki ügyfeleknek milyen igényeik és elvárásaik vannak, a hitelintézetekkel szemben. Arra kérdésre szeretnék választ találni, hogy hogyan juthatunk elégedett banki ügyfelekhez. Kutatásom elemzési módszereként egy kérdőív készítését választottam, mert véleményem szerint ez a legmegfelelőbb módja annak, hogy egyszerűen és minél több ügyfelet meg tudja kérdézni, azzal kapcsolatban, hogy mennyire elégedett azzal a hitelintézettel, ahol a bankszámláját vezeti, illetve a FinTech szolgáltatások elterjedéséről is szeretnék információt szerezni. A kérdőív elemzése mellett, bemutatásra kerülnek más fajta elemzési módszerek is, amelyekkel a vevői elégedettséget tudjuk mérni. Véleményem szerint a mai világban elengedhetetlen, hogy megfelelő ismeretekkel rendelkezzünk a FinTech szolgáltatásokkal kapcsolatban, hiszen számos lehetőséget foglal magába. Dolgozatom során a FinTech szolgáltatások elterjedését Magyarországon vizsgálom, miszerint a banki szektor ügyfelei mennyire vannak tisztában ezzel a fogalommal. Első sorban azonban az ügyfél azonosítással kezdünk, majd ezt követően megpróbáljuk megérteni, hogy milyen igényeik és elvárásaik vannak a banki ügyfeleknek. Miután pedig megtörtént az azonosítás, felmérés és az eredmények elemzése, arra próbálunk választ találni, hogy milyen eszközökkel és módszerekkel lehetne fejleszteni a banki folyamatokon, illetve rendszereken, annak érdekében, hogy minél nagyobb arányban legyenek az elégedett ügyfelek. Ez azért is egy fontos tényező, hiszen elégedett ügyfelekkel növekedhet a hitelintézet jóhíre, illetve ennek következtében lehetőség nyílik arra, hogy a már meglévő ügyfelek mellett potenciális ügyfelekre tehessen szert a hitelintézet.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Számvitel Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | banki folyamatok, banki szektor, bankváltás, fintech, ügyfél azonosítás, Ügyfél elégedettség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 03. 08:49 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 03. 08:49 |
Actions (login required)
Tétel nézet |