A marketing területei és módszerei egy könyvelő irodában

Handtuch Ádám (2021) A marketing területei és módszerei egy könyvelő irodában. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Összefoglaló.pdf] PDF
Összefoglaló.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (217kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomban bemutattam egy könyvelőiroda alkalmazott marketing területeit és módszereit. Célja az volt, hogy bemutassam, melyik terület, hogyan jelenik meg és melyik terület játszik legnagyobb szerepet a marketingstratégia felépítésében. Végig haladtam a stratégia felépítésén kezdve a Personal relations területtel, majd a marketing bemutatásával. Különbséget tettem a PR és a marketing között. Végig vettem a piackutatás és a bemutatkozás jelentőségét. Elméleti rész lezárása után végig vezettem a gyakorlati megvalósulás felépítését. PR arra épülve a pozícionálás és az árképzés, továbbá a marketing online megjelenésével és végül bemutattam az értékesítők fontos szerepét a lezárásban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Könyvelő iroda, marketing, Personal Relations, piackutatás, piacorientáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 03. 08:49
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 03. 08:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet