Közösségi média, mint marketingeszköz az OM Education & Consulting Kft. esetében

Gyovai Ádám (2021) Közösségi média, mint marketingeszköz az OM Education & Consulting Kft. esetében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Gyovai Ádám O0K0OZ Szakdolgozat.pdf] PDF
Gyovai Ádám O0K0OZ Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (924kB)
[thumbnail of BA_O_Gyovai_Ádám.pdf] PDF
BA_O_Gyovai_Ádám.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (340kB)

Absztrakt (kivonat)

A közösségi média jelentősége egyre nő a mai világban és teljesen más, mint a hagyományos marketing. Szakdolgozatom kutatási kérdése: Hatással van-e a közösségi médiában való megjelenés a vizsgált cégre? A dolgozat elején a szakirodalmi hátteret tanulmányozom. A közösségi média területén kutatok, a cél az online marketing és a közösségi média átvilágítása. A témában vizsgálat alá helyezek szekunder forrásokat és primer kutatást is végzek. A felmérésem során az OM Education & Consulting Kft. vezetőjét és alkalmazottjait kérdezem interjú formájában, arról, hogy mely közösségi média marketing megoldások azok, amelyek hatással vannak a bevételre. Ezek vizsgálata során megállapítom, hogy melyek azok a marketing eszközök, módszerek, amelyek működnek, megállják a helyüket, alkalmazhatóak és melyek azok, amelyek nem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kommunikáció, közösségi média, marketing, márkaismertség, tartalommarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 03. 08:48
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 03. 08:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet