Gyovai Ádám (2021) Közösségi média, mint marketingeszköz az OM Education & Consulting Kft. esetében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Gyovai Ádám O0K0OZ Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (924kB) |
|
PDF
BA_O_Gyovai_Ádám.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (340kB) |
Absztrakt (kivonat)
A közösségi média jelentősége egyre nő a mai világban és teljesen más, mint a hagyományos marketing. Szakdolgozatom kutatási kérdése: Hatással van-e a közösségi médiában való megjelenés a vizsgált cégre? A dolgozat elején a szakirodalmi hátteret tanulmányozom. A közösségi média területén kutatok, a cél az online marketing és a közösségi média átvilágítása. A témában vizsgálat alá helyezek szekunder forrásokat és primer kutatást is végzek. A felmérésem során az OM Education & Consulting Kft. vezetőjét és alkalmazottjait kérdezem interjú formájában, arról, hogy mely közösségi média marketing megoldások azok, amelyek hatással vannak a bevételre. Ezek vizsgálata során megállapítom, hogy melyek azok a marketing eszközök, módszerek, amelyek működnek, megállják a helyüket, alkalmazhatóak és melyek azok, amelyek nem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, közösségi média, marketing, márkaismertség, tartalommarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 03. 08:48 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 03. 08:48 |
Actions (login required)
Tétel nézet |