A terméklokalizáció fontossága a nemzetközi piacon, általánosságban és egy saját fejlesztésű szolgáltatás tekintetében

Magyar M. Gréta (2015) A terméklokalizáció fontossága a nemzetközi piacon, általánosságban és egy saját fejlesztésű szolgáltatás tekintetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of 151204_Szakdolgozat_MagyarMGreta.pdf] PDF
151204_Szakdolgozat_MagyarMGreta.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdálkodási Int.

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Terméklokalizáció, Termékglobalizáció, Világpiac
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 05. 11:01
Utolsó módosítás: 2016. Aug. 24. 11:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet