A szolgáltatási szektor üzleti modelljeinek változása a koronavírus hatására

Janka Virág (2021) A szolgáltatási szektor üzleti modelljeinek változása a koronavírus hatására. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Janka Virág szakdolgozat.pdf] PDF
Janka Virág szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Janka_Virág.pdf] PDF
BA_O_Janka_Virág.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (357kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban a szolgáltatási szektor üzleti modelljeinek változását vizsgáltam meg.  A dolgozatom célja az, hogy megmutassa, hogy az autószerelői szegmensben, a pénzügyi szektorban, illetve az IT szektorban hogyan változtak az üzleti modellek elemei egy világszintű esemény hatására, illetve hogyan reagáltak a pandémia hatásáira. Az eredmények alapján arra a következtetésre jutottam, hogy a szolgáltatási szegmenst nem viselete meg olyan drasztikus mértékben a koronavírus, mint más szektorokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dömös Gábor
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Pecze Krisztina
Belső
egyetemi adjunktus; Menedzsment Tanszék; PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: canvas modell, stratégiai menedzsment, SWOT-elemzés, szolgáltatásmenedzsment, üzlei modell
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 03. 08:47
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 03. 08:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet