Janka Virág (2021) A szolgáltatási szektor üzleti modelljeinek változása a koronavírus hatására. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Janka Virág szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Janka_Virág.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (357kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban a szolgáltatási szektor üzleti modelljeinek változását vizsgáltam meg. A dolgozatom célja az, hogy megmutassa, hogy az autószerelői szegmensben, a pénzügyi szektorban, illetve az IT szektorban hogyan változtak az üzleti modellek elemei egy világszintű esemény hatására, illetve hogyan reagáltak a pandémia hatásáira. Az eredmények alapján arra a következtetésre jutottam, hogy a szolgáltatási szegmenst nem viselete meg olyan drasztikus mértékben a koronavírus, mint más szektorokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | canvas modell, stratégiai menedzsment, SWOT-elemzés, szolgáltatásmenedzsment, üzlei modell |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 03. 08:47 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 03. 08:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |