Csalódásmenedzsment az online rádiós szolgáltatásoknál

Mihály Luca (2021) Csalódásmenedzsment az online rádiós szolgáltatásoknál. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Mihály_Luca_Csalódásmenedzsment_az_online_rádiós_szolgáltatásoknál.pdf] PDF
Mihály_Luca_Csalódásmenedzsment_az_online_rádiós_szolgáltatásoknál.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of MIHALY_LUCA_temavazlat-es-osszefoglalas_2020majus.pdf] PDF
MIHALY_LUCA_temavazlat-es-osszefoglalas_2020majus.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (507kB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban az online tér hódítása egyre dinamikusabban növekszik, s ezzel párhuzamosan válnak népszerűvé az online szolgáltatások is. Pályamunkámban utóbbit elemzem, fókuszba helyezve a rádiós szolgáltatásokat. Jelenlegi munkahelyem a Zalaegerszegi Televízió és Rádió Kft, ahol a rádiós műsorvezetés mellett menedzsment munkatársként tevékenykedem. Az Egerszeg Rádió hagyományos – „on-air” - és online formában is elérhető, mindemellett több közösségi oldalon jelen van. A platformok kezelése - mások mellett - az én feladatom, így számomra a fogyasztói kapcsolattartás és a panaszkezelés nem ismeretlen. Az online szolgáltatások esetében éppolyan fontos a csalódásmenedzsment vizsgálata, mint hagyományos társaik esetén. Ennek ellenére egyelőre kevés anyagot dolgoztak fel – a kiváltott csalódások okai, megelőzése, kezelése pedig még kevesebb embert foglalkoztatott. Ezáltal a téma egy „rést” alkot, melyet kutatómunkámmal szeretnék feltölteni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: észlelt kockázat, fogyasztói pszichológia, online értékesítés, online marketing, rádió, ügyfélpanasz-kezelés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 03. 08:47
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 03. 08:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet