Mihály Luca (2021) Csalódásmenedzsment az online rádiós szolgáltatásoknál. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Mihály_Luca_Csalódásmenedzsment_az_online_rádiós_szolgáltatásoknál.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
MIHALY_LUCA_temavazlat-es-osszefoglalas_2020majus.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (507kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban az online tér hódítása egyre dinamikusabban növekszik, s ezzel párhuzamosan válnak népszerűvé az online szolgáltatások is. Pályamunkámban utóbbit elemzem, fókuszba helyezve a rádiós szolgáltatásokat. Jelenlegi munkahelyem a Zalaegerszegi Televízió és Rádió Kft, ahol a rádiós műsorvezetés mellett menedzsment munkatársként tevékenykedem. Az Egerszeg Rádió hagyományos – „on-air” - és online formában is elérhető, mindemellett több közösségi oldalon jelen van. A platformok kezelése - mások mellett - az én feladatom, így számomra a fogyasztói kapcsolattartás és a panaszkezelés nem ismeretlen. Az online szolgáltatások esetében éppolyan fontos a csalódásmenedzsment vizsgálata, mint hagyományos társaik esetén. Ennek ellenére egyelőre kevés anyagot dolgoztak fel – a kiváltott csalódások okai, megelőzése, kezelése pedig még kevesebb embert foglalkoztatott. Ezáltal a téma egy „rést” alkot, melyet kutatómunkámmal szeretnék feltölteni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | észlelt kockázat, fogyasztói pszichológia, online értékesítés, online marketing, rádió, ügyfélpanasz-kezelés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 03. 08:47 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 03. 08:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |