A vállalati reputáció kialakítása és megóvása

Szabó Henrietta (2021) A vállalati reputáció kialakítása és megóvása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szabó_Henrietta_PSZK.pdf] PDF
Szabó_Henrietta_PSZK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Szabó_Henrietta.pdf] PDF
BA_O_Szabó_Henrietta.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (229kB)

Absztrakt (kivonat)

A vállalati reputáció a szervezetek életében az egyik legjelentősebb és legértékesebb vagyonelem. Megfelelő alkalmazása és menedzselése számos előnyt hozhat a cégek számára. Versenytársaival szemben előnyhöz juthatnak, piaci részesedéseik, valamint bevételeik és a cég értéke pozitív növekedésre tehet szert, bizalmat alakíthatnak ki a vállalati érdekgazdák körében. Szakdolgozatom során az említett megállapításokkal kapcsolatban próbáltam összefoglaló képet alkotni a vállalati reputáció kialakításáról és megóvásáról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Marcsa Attila
Belső
Mesteroktató; Menedzsment Tanszék; PSZK
Morvay Szilvia
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: B2C, hírnév, krízismenedzsment, PR, vállalati reputáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 03. 08:47
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 03. 08:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet