Szabó Henrietta (2021) A vállalati reputáció kialakítása és megóvása. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szabó_Henrietta_PSZK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Szabó_Henrietta.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (229kB) |
Absztrakt (kivonat)
A vállalati reputáció a szervezetek életében az egyik legjelentősebb és legértékesebb vagyonelem. Megfelelő alkalmazása és menedzselése számos előnyt hozhat a cégek számára. Versenytársaival szemben előnyhöz juthatnak, piaci részesedéseik, valamint bevételeik és a cég értéke pozitív növekedésre tehet szert, bizalmat alakíthatnak ki a vállalati érdekgazdák körében. Szakdolgozatom során az említett megállapításokkal kapcsolatban próbáltam összefoglaló képet alkotni a vállalati reputáció kialakításáról és megóvásáról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | B2C, hírnév, krízismenedzsment, PR, vállalati reputáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 03. 08:47 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 03. 08:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |