A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében

Sitku Fanni (2021) A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Sitku Fanni_ A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében.pdf] PDF
Sitku Fanni_ A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Sitku_Fanni.pdf] PDF
BA_O_Sitku_Fanni.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (376kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom fő kérdésköre a közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében. Kutatásom során 8 személy által, interjú keretein belül vizsgálom, hogy mennyire elégedettek az interneten történő álláskereséssel, illetve magával a social media-val. A vizsgálat során ismertetem a munkanélküliséget Magyarországon, majd tovább haladva az álláskeresés főbb jellemzőire is kitérek, valamint a legnevesebb közösségi média platformokat is ismertetem. A dolgozatom során, három kutatási kérdésre keresem a választ, amelyre a kutatás végén a feldolgozott riportok, illetve a felhasznált irodalomnak köszönhetően meg is válaszolok.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: álláshirdetés, álláskeresés, hirdetések, internet, közösségi média
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 03. 08:46
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 03. 08:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet