A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre

Puchner Tamás (2021) A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szakdolgozat Puchner Tamás(KA03PR)- Final.pdf] PDF
Szakdolgozat Puchner Tamás(KA03PR)- Final.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of SZTK_O_Puchner_Tamás.pdf] PDF
SZTK_O_Puchner_Tamás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (224kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a CSR alappilléreit fogom tanulmányozni az alapján, hogy milyen hatással vannak a nagyvállalatok megítélésére, működésére és gazdasági mutatóira, hiszen arra már a gazdasági társaságok is ráébredtek, hogy alkalmazkodniuk kell a túlélés érdekében az aktuális trendekhez, és hogy ez által gazdasági előnyt szerezzenek azokkal a versenytársakkal szemben, akik nem tudtak időben lereagálni a fogyasztói preferenciaváltozásra. Emellett azt is fogom vizsgálni, hogy az egyes CSR intézkedések hatással vannak-e a fogyasztói döntésekre. Kutatásom során szeretném megvizsgálni és összehasonlítani a társadalmi felelősségvállalás magyarországi és külföldi helyzetét. Egy kérdőíves kutatást is készítettem fogyasztók bevonásával, azzal kapcsolatban, hogy melyik CSR tevékenységet tartják a legfontosabbnak és általánosságban milyen szerepet játszik a döntéseikben az egyes nagyvállalatok CSR politikája.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Mérnök közgazdász

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: CSR, fogyasztás, ISO26000, társadalmi felelősség, vállalati felelősség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 03. 08:46
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 03. 08:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet