Puchner Tamás (2021) A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Szakdolgozat Puchner Tamás(KA03PR)- Final.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
SZTK_O_Puchner_Tamás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (224kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a CSR alappilléreit fogom tanulmányozni az alapján, hogy milyen hatással vannak a nagyvállalatok megítélésére, működésére és gazdasági mutatóira, hiszen arra már a gazdasági társaságok is ráébredtek, hogy alkalmazkodniuk kell a túlélés érdekében az aktuális trendekhez, és hogy ez által gazdasági előnyt szerezzenek azokkal a versenytársakkal szemben, akik nem tudtak időben lereagálni a fogyasztói preferenciaváltozásra. Emellett azt is fogom vizsgálni, hogy az egyes CSR intézkedések hatással vannak-e a fogyasztói döntésekre. Kutatásom során szeretném megvizsgálni és összehasonlítani a társadalmi felelősségvállalás magyarországi és külföldi helyzetét. Egy kérdőíves kutatást is készítettem fogyasztók bevonásával, azzal kapcsolatban, hogy melyik CSR tevékenységet tartják a legfontosabbnak és általánosságban milyen szerepet játszik a döntéseikben az egyes nagyvállalatok CSR politikája.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | záródolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | CSR, fogyasztás, ISO26000, társadalmi felelősség, vállalati felelősség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 03. 08:46 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 03. 08:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |