A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében

Gagyi Diána (2014) A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of GagyiDiána_XCS72E_Szakdolgozat_2014.pdf] PDF
GagyiDiána_XCS72E_Szakdolgozat_2014.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Divat, Divatmarketing, Marketingkommunikáció , Kommunikációs eszközök, Fogyasztói magatartás , Hatékonyság
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:12
Utolsó módosítás: 2015. Okt. 15. 09:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet