Közösségi médiában történő diákmunkákra való toborzás jelentőségének empirikus kutatása

Horváth Barbara (2021) Közösségi médiában történő diákmunkákra való toborzás jelentőségének empirikus kutatása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Horváth Barbara_T7H6U0_Szakdolgozat.pdf] PDF
Horváth Barbara_T7H6U0_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Horváth_Barbara.pdf] PDF
BA_O_Horváth_Barbara.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom kutatási témája a közösségi média oldalakon történő munkajelentkezés, ezen belül pedig kifejezetten a diákokra koncentrálok, hogy ők mennyire tartják hasznosnak ezeket a platformokat munkakeresésre. Fontosnak tartom ezt a témakört, mert a közösségi média oldalak nagyon elterjedtek és számok előnyük van, könnyebbé teszik a kommunikációt, bármikor elérhetőek az itt megjelenített tartalmak, nagyon sok ember használja őket és toborzási szempontból is egyre fontosabbak. Vizsgálatom fő területe a diákok véleményére vonatkozóan a közösségi média oldalak hasznossága, a különböző szakmák népszerűsége, a hirdetés tartalmi elemei, a közösségi média profil adatai, illetve az ilyen jellegű munkajelentkezés előnyei. A kutatáshoz kvantitatív módszert használtam, kérdőívvel mértem fel a diákok véleményét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: álláshirdetés, diákmunka, közösségi média, munkaerő toborzás, online, profil, toborzás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 03. 08:45
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 03. 08:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet