Horváth Barbara (2021) Közösségi médiában történő diákmunkákra való toborzás jelentőségének empirikus kutatása. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Horváth Barbara_T7H6U0_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Horváth_Barbara.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom kutatási témája a közösségi média oldalakon történő munkajelentkezés, ezen belül pedig kifejezetten a diákokra koncentrálok, hogy ők mennyire tartják hasznosnak ezeket a platformokat munkakeresésre. Fontosnak tartom ezt a témakört, mert a közösségi média oldalak nagyon elterjedtek és számok előnyük van, könnyebbé teszik a kommunikációt, bármikor elérhetőek az itt megjelenített tartalmak, nagyon sok ember használja őket és toborzási szempontból is egyre fontosabbak. Vizsgálatom fő területe a diákok véleményére vonatkozóan a közösségi média oldalak hasznossága, a különböző szakmák népszerűsége, a hirdetés tartalmi elemei, a közösségi média profil adatai, illetve az ilyen jellegű munkajelentkezés előnyei. A kutatáshoz kvantitatív módszert használtam, kérdőívvel mértem fel a diákok véleményét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | álláshirdetés, diákmunka, közösségi média, munkaerő toborzás, online, profil, toborzás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 03. 08:45 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 03. 08:45 |
Actions (login required)
Tétel nézet |