Budapesti 20 és 40 év közötti lakosság környezetbarát termékek vásárlási szokásainak elemzése

Mészáros Martin (2021) Budapesti 20 és 40 év közötti lakosság környezetbarát termékek vásárlási szokásainak elemzése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Végleges szakdolgozat (2).pdf] PDF
Végleges szakdolgozat (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_Mészáros_Martin.pdf] PDF
BA_O_Mészáros_Martin.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (559kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja egy üzleti ötlet megvalósítás Design Thinking módszertannal. A vállalkozás kidolgozásához kérdőíves primer kvantitatív kutatást végeztem, hogy jobban megismerjem a budapesti 20 és 40 közötti lakosok környezetbarát termékek vásárlásával kapcsolatos szokásait. A kutatási eredményekre alapozva és a Design Thinking módszertannak köszönhetően sikerült egy jól működtethető üzleti modellt készítenem és arra kidolgoztam egy részletes üzleti tervet.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Ferencz Patrik
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Zsigmond-Heinczinger Száva
Belső
főiskolai docens; Menedzsment Tanszék; PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: design, ötlet, termékdesign, üzleti modellek, üzleti terv készítése, üzleti tervezés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 03. 08:43
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 03. 08:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet