Mészáros Martin (2021) Budapesti 20 és 40 év közötti lakosság környezetbarát termékek vásárlási szokásainak elemzése. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Végleges szakdolgozat (2).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA_O_Mészáros_Martin.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (559kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja egy üzleti ötlet megvalósítás Design Thinking módszertannal. A vállalkozás kidolgozásához kérdőíves primer kvantitatív kutatást végeztem, hogy jobban megismerjem a budapesti 20 és 40 közötti lakosok környezetbarát termékek vásárlásával kapcsolatos szokásait. A kutatási eredményekre alapozva és a Design Thinking módszertannak köszönhetően sikerült egy jól működtethető üzleti modellt készítenem és arra kidolgoztam egy részletes üzleti tervet.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | design, ötlet, termékdesign, üzleti modellek, üzleti terv készítése, üzleti tervezés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 03. 08:43 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 03. 08:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |