Szegedi Tímea (2021) A távmunka és a home office aktuális kihívásai egy informatikai középvállalatnál. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Szakdolgozat__Szegedi_Timea_ÜHR.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 08.. Download (1MB) |
|
PDF
titkositasi-kerelem-Szegedi_Timea.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (498kB) |
|
PDF
SZTK_O_Szegedi_Timea.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 08.. Download (477kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az elmúlt évben a munkáltatók és a munkavállalók mindennapjai rövid időn belül gyökeresen megváltoztak a COVID-19 járvány hatására. A pandémia időszaka jelentősen befolyásolta a mindennapi munka szervezését, a feladatkiosztást és számonkérést, a vezetők munkavállalók feletti kontrollját. Szakdolgozatomban e megváltozott élethelyzetet, a mindennapi kihívásokat elemzem a vezetők és a munkavállalók szempontjából, melynek kereteit, szabályrendszerét azóta is alakítják. A munka világában fontos szempont az üzletmenet-folytonosság, azaz, a „business continuity”, melynek egyik eszköze a pandémia alatt a távmunka, a home office alkalmazása, bevezetése. Számos munkáltató egyik napról a másikra vezette be az említett atipikus foglalkoztatási formát, közülük többen nem rendelkeztek üzletmenet-folytonossági tervvel, így ezeknek a folyamatoknak a szabályozása, az adott vállalatra szabása a mai napig tart.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | záródolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | home office, kihívás(ok), otthoni munka, pandémia, távmunka |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 03. 08:43 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 03. 08:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |