A magyar borok kereskedelmi és marketing lehetőségei az ágazat belső vizsgálatán kersztül

Garai Georgina (2015) A magyar borok kereskedelmi és marketing lehetőségei az ágazat belső vizsgálatán kersztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Garai Georgina - Szakdolgozat 2015 .pdf] PDF
Garai Georgina - Szakdolgozat 2015 .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (917kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi és Európa Tanulmányok Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Tanulmányok

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Bormarketing, Borkereskedelem, Diplomácia, Reklám, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 07. 11:54
Utolsó módosítás: 2022. Aug. 23. 08:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet