PAULUS borászatnál alkalmazott marketingkommunikációs eszközök elemzése

Tarnai Melian (2021) PAULUS borászatnál alkalmazott marketingkommunikációs eszközök elemzése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_Tarnai_Melian2021_GM.pdf] PDF
szakdolgozat_Tarnai_Melian2021_GM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_Tarnai_Melian.pdf] PDF
BA_O_Tarnai_Melian.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (527kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témája a marketingkommunikációról fog szólni. Az első szakaszban általános marketing kommunikációról és marketing fogalmakat fejtegetek. Milyen modelleket használhatunk elemzésekre és milyen elvek mentén érdemes gondolkodni. Ezt követően átvezetem a bormarketingre, hiszen a kutatási témám egy helyi borászatra vonatkozik és annak az alkalmazott marketingkommunikációs eszközeit fogom elemezni a második szakaszban. Miután megismerkedtünk a bormarketing fogalmaival Magyar Bortársaság pár startégiáját fogom ismertetni, jelenre és jövőre kivetítve. Itt elérkezünk a második szakaszhoz ahol az elméleti síkot kibővítem. Elsőnek a kutatásom főbb kérdéseit ismertetem és a választott módszertant mutatom be általános, majd később a kutatásom keretein belül is. Ezt követően a szekunder kutatásom eredményei láthatók, közösségi média használata vállalatokon belül Magyarországon. Primer kutatásom fogja követni, ahol egy kérdőívet választottam a kutatás eszközének. Főbb kérdései arra irányulnak, hogy ismerik-e a Paulus borászatot, és ha igen akkor honnan és milyen formában szereztek tudomást róla. Ezzel vizsgálni tudom, majd hogy milyen csatornákon folytatott hirdetések érnek célba és mit érdemes használni vagy éppen fejleszteni a cég érdekében. Következő fejezetben a borászat marketing-mix elemzése lesz látható. Szintén ebben a szakaszban lesz szó az online marketingről. Weblap elemzés, illetve influenszer marketing megismerése. A végén egy elemzéssel szeretnék zárni keresleti és kínálati részről különböző viszonyszámokat számolva, levonva a következtetéseket a fejlesztéssel kapcsolatban. Végül záró akkordként fejlesztési ötleteket-javaslatokat fogalmazok meg és értékelem saját véleményem szerint az eddigi tevékenységüket és a jövőbeni terveket, hogy mennyire reálisak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bormarketing, fogyasztói viselkedés, marketing, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 03. 08:40
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 03. 08:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet