Haraszti Júlia Márta (2021) A szervezeti kultúra szerepe és megjelenése a multinacionális vállalatok életében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Haraszti_Júlia_Márta_S1AVUY_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Haraszti_Júlia_Márta.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (329kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban arra kerestem a választ, hogy mit is jelent a szervezeti kultúra, milyen jelentőséggel bír és hogyan jelenik meg a vállalatok, különösképpen a multinacionális vállalatok életében. Úgy gondolom, hogy a szervezeti kultúra témája mindig is aktuális volt, azonban a jelenlegi felgyorsult világban, ahol a cél a folyamatos gazdasági növekedés még több értelmet nyer. A vizsgált jelenség az egyik legjelentősebb erőforrás a vállalatok életében, így érdemes időt és figyelmet fordítani rá. A dolgozatom első felében szekunder kutatást végeztem, amely során igyekeztem összegyűjteni és négy fejezetben strukturáltan bemutatni mind a magyar, mind a nemzetközi szakirodalomban a fellelhető fontosabb és érdekesebb információkat. Ezt követően a második részben a szervezeti kultúra témájában végzett primer kutatásom részleteit és eredményeit elemeztem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kultúra, kultúraelmélet, multinacionális vállalatok, szervezeti kultúra, szervezeti magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 03. 08:38 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 03. 08:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |