Varga Bálint (2021) Marketing a nulláról: Induló vállalkozások online marketing stratégiájának kidolgozása, a közösségi médiát használó fogyasztók reklámkerülésének elemzésével. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Marketing a nulláról_Induló vállalkozások online marketing stratégiájának kidolgozása, a közösségi médiát használó fogyasztók reklámkerülésének elemzésével.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Varga_Bálint.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (199kB) |
Absztrakt (kivonat)
A mai digitalizált világban egy új vállalkozásnak nincs könnyű dolga, ha sikeres akar lenni. Olyan eszközökkel azonban, mint az online marketing, ezen belül pedig a közösségi média marketing, a siker esélye növelhető. Viszont itt is vannak nehezítő tényezők, mint például a dolgozatban tüzetesen vizsgált reklámkerülés. A dolgozatban arra a kérdésre kerestem a választ, hogy egy ma induló vállalkozásnak milyen stratégia mentén kell megközelítenie a fogyasztókat a közösségi oldalakon, különös tekintettel arra, hogy hogyan lehet kiküszöbölni a reklámkerülés egyre inkább általánossá váló jelenségét. A kutatás során 25 év alatti magyar fogyasztók reakcióit vizsgáltam az közösségi médiákban megjelenő hirdetésekre. Az eredmények valóban elég riasztóak, a fiatal magyar fogyasztók szinte minden eszközzel igyekeznek elkerülni a hirdetéseket és nagyon nehéz megszólítani őket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, internetes reklám(ok), kis- és középvállalkozás - KKV, közösségi média, marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 03. 08:38 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 03. 08:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |