Marketing a nulláról: Induló vállalkozások online marketing stratégiájának kidolgozása, a közösségi médiát használó fogyasztók reklámkerülésének elemzésével

Varga Bálint (2021) Marketing a nulláról: Induló vállalkozások online marketing stratégiájának kidolgozása, a közösségi médiát használó fogyasztók reklámkerülésének elemzésével. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Marketing a nulláról_Induló vállalkozások online marketing stratégiájának kidolgozása, a közösségi médiát használó fogyasztók reklámkerülésének elemzésével.pdf] PDF
Marketing a nulláról_Induló vállalkozások online marketing stratégiájának kidolgozása, a közösségi médiát használó fogyasztók reklámkerülésének elemzésével.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Varga_Bálint.pdf] PDF
BA_O_Varga_Bálint.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (199kB)

Absztrakt (kivonat)

A mai digitalizált világban egy új vállalkozásnak nincs könnyű dolga, ha sikeres akar lenni. Olyan eszközökkel azonban, mint az online marketing, ezen belül pedig a közösségi média marketing, a siker esélye növelhető. Viszont itt is vannak nehezítő tényezők, mint például a dolgozatban tüzetesen vizsgált reklámkerülés. A dolgozatban arra a kérdésre kerestem a választ, hogy egy ma induló vállalkozásnak milyen stratégia mentén kell megközelítenie a fogyasztókat a közösségi oldalakon, különös tekintettel arra, hogy hogyan lehet kiküszöbölni a reklámkerülés egyre inkább általánossá váló jelenségét. A kutatás során 25 év alatti magyar fogyasztók reakcióit vizsgáltam az közösségi médiákban megjelenő hirdetésekre. Az eredmények valóban elég riasztóak, a fiatal magyar fogyasztók szinte minden eszközzel igyekeznek elkerülni a hirdetéseket és nagyon nehéz megszólítani őket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, internetes reklám(ok), kis- és középvállalkozás - KKV, közösségi média, marketing, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 03. 08:38
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 03. 08:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet