A mosószer vásárlási szokások vizsgálata és az Ariel márka ismertségi és elégedettségi felmérése

Takács Ágnes (2012) A mosószer vásárlási szokások vizsgálata és az Ariel márka ismertségi és elégedettségi felmérése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16823_takács_ágnes_GDMGR1.pdf] PDF
D_16823_takács_ágnes_GDMGR1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Mosószer, Vásárlási szokások, Kvantitatív elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Szep. 30. 08:45
Utolsó módosítás: 2022. Szep. 30. 08:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet