Az online reklámpiaci szegmensek átrendeződése koncentrálva a display és a search szegmensekre

Ózi Brigitta (2012) Az online reklámpiaci szegmensek átrendeződése koncentrálva a display és a search szegmensekre. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16479_MRABF9 - Ózi Brigitta.pdf] PDF
D_16479_MRABF9 - Ózi Brigitta.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online reklám, Marketingkommunikáció, Médiaelemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Szep. 30. 06:38
Utolsó módosítás: 2022. Szep. 30. 06:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet