Hogyan adjunk el valamit másnak, ami valójában ugyanaz, avagy A nők, a sör és a XXI. század

Mészáros-Pintér Szilvia (2012) Hogyan adjunk el valamit másnak, ami valójában ugyanaz, avagy A nők, a sör és a XXI. század. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16444_GUOK3L - Mészáros-Pintér Szilvia.pdf] PDF
D_16444_GUOK3L - Mészáros-Pintér Szilvia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás, Sör piac, Vásárlási szokások
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 28. 11:32
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 28. 11:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet