Fogyasztói szokások és attitűdök az élelmiszeripari hungarikumok és magyar termékek piacán: Az etnocentrizmus szerepe az élelmiszerfogyasztásban

Lenkei Judit (2012) Fogyasztói szokások és attitűdök az élelmiszeripari hungarikumok és magyar termékek piacán: Az etnocentrizmus szerepe az élelmiszerfogyasztásban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16425_Q2Y9I1 - Lenkei Judit.pdf] PDF
D_16425_Q2Y9I1 - Lenkei Judit.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Hungarikum, Fogyasztói szokások, Élelmiszeripar
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 27. 14:11
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 27. 14:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet