A virtuális mobilszolgáltatók marketingstratégiája-a Tesco Mobile példáján keresztül

Kozma Bernadett (2012) A virtuális mobilszolgáltatók marketingstratégiája-a Tesco Mobile példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16416_AAY1QQ - Kozma Bernadett Gabriella.pdf] PDF
D_16416_AAY1QQ - Kozma Bernadett Gabriella.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Nincs adat Nincs adat
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, Mobil távközlés, Fogyasztói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 27. 09:14
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 27. 09:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet