A közösségi vásárlói oldalak sikerességét meghatározó tényezők Magyarországon

Koreck Ferenc (2012) A közösségi vásárlói oldalak sikerességét meghatározó tényezők Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16405_KTSGQ5 - Koreck Ferenc.pdf] PDF
D_16405_KTSGQ5 - Koreck Ferenc.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi vásárlás, Fogyasztói magatartás, Marketingkommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 27. 08:12
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 27. 08:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet