A Consumer Generated Marketing előretörésének új csatornái: A bevonódás digitális eszközei

Klagyivik Zsolt (2012) A Consumer Generated Marketing előretörésének új csatornái: A bevonódás digitális eszközei. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16404_BXAEW9 - Klagyivik Zsolt Péter.pdf] PDF
D_16404_BXAEW9 - Klagyivik Zsolt Péter.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Digitális gazdaság, Online marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 26. 14:10
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet