Kalmár Zsófia (2012) Egy új tehetségkutató műsor létjogosultsága a magyar médiapiacon, avagy A TV2 kommunikációs stratégiájának bemutatása a The Voice című műsor kapcsán. Külkereskedelmi Kar.
PDF
D_16390_ESNPJ2 - Kalmár Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Médiapiac, Médiamarketing, Marketingkommunikáció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 26. 10:46 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 26. 10:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |