Egy új tehetségkutató műsor létjogosultsága a magyar médiapiacon, avagy A TV2 kommunikációs stratégiájának bemutatása a The Voice című műsor kapcsán

Kalmár Zsófia (2012) Egy új tehetségkutató műsor létjogosultsága a magyar médiapiacon, avagy A TV2 kommunikációs stratégiájának bemutatása a The Voice című műsor kapcsán. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16390_ESNPJ2 - Kalmár Zsófia.pdf] PDF
D_16390_ESNPJ2 - Kalmár Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Médiapiac, Médiamarketing, Marketingkommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 26. 10:46
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 26. 10:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet