Bioélelmiszer marketing: Az ökológiai gazdálkodásból származó termékek fogyasztói megítélése és marketingje

Józsa Krisztina (2012) Bioélelmiszer marketing: Az ökológiai gazdálkodásból származó termékek fogyasztói megítélése és marketingje. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16383_FG1LEZ - Józsa Krisztina.pdf] PDF
D_16383_FG1LEZ - Józsa Krisztina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (843kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Bioélelmiszer, Fogyasztói magatartás, Élelmiszer-marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 26. 09:29
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 26. 09:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet