A színek hatása a vásárlói magatartásra, kitekintéssel az üdítőitalok szegmensére

Jámbor Gabriella (2012) A színek hatása a vásárlói magatartásra, kitekintéssel az üdítőitalok szegmensére. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16380_RZTQIY - Jámbor Gabriella.pdf] PDF
D_16380_RZTQIY - Jámbor Gabriella.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás, Színelmélet, Marketingkommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 26. 09:24
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 26. 09:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet