A közösségi média hatása a divatra

Kéri Helga (2022) A közösségi média hatása a divatra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A közösségi média hatása a divatra-Kéri Helga.pdf] PDF
A közösségi média hatása a divatra-Kéri Helga.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Habár a divat és a szabályok folytonos változásban vannak, a történelem során mindig is az öltözködés számított a fő önkifejezési eszköznek. Ahogyan az emberek személyisége is fejlődött, úgy alakult át, változott az öltözködésük is, persze ha nem is mindig tudták kifejezni az önmagukról alkotott képüket. Minden időben más-más eszközök álltak a rendelkezésünkre, viszont az mindig is jelen volt az idők során, hogy megmutassuk másoknak, kik vagyunk. Ahogyan a divat fejlődött, úgy fejlődött a világ is, az internet és a közösségi médiák népszerűségével ma már minden elérhető az emberek számára. A dolgozat a divatról és a közösségi média hatásáról szól. Az általam kiválasztott két magyar ruházati márka (NUBU és Nanushka) története is bemutatásra kerül.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kegye Krisztina
Belső
óraadó tanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: divat, közösségi média, marketing, márka, Nanushka, NUBU
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 18:52
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 18:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet