Bicskei Magdolna (2022) Digitális történetmesélés az Unicumnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
Előnézet |
PDF
Digitális történetmesélés az Unicumnál.pdf Download (2MB) | Előnézet |
PDF
Digitális történetmesélés az Unicumnál.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
Előnézet |
PDF
Digitális történetmesélés az Unicumnál.pdf Download (2MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom fő témája a digitális történetmesélés, mint marketingkommunikációs eszköz. Először szakirodalom áttekintésével elemzem, hogy pontosan mit is jelent a marketing, a marketingkommunikáció, a digitális történetelemzés, majd a social media marketingre is kitérek. A gyakorlati részt egy cég segítségével viszem végig, az Unicum Zwack Nyrt.-vel, akik az egyik fő marketingkommunikációs eszközük a digitális történetmesélés. Egy televíziós és egy online reklámjukat elemzem, majd összehasonlítom a kettő tulajdonságait. A végén szót ejtek az összes social media platformjukról és összefoglalom a leírtakat, majd javaslatokat teszek a fejlesztésükre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka | ||
---|---|---|---|
Kulcsszavak: | marketing, marketingkommunikáció, reklám, történetmesélés, Unicum | ||
SWORD Depositor: | Archive User | ||
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User | ||
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 18:51 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 18:51 | ||
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/40534 | URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/40534 |
Actions (login required)
Tétel nézet |