Digitális történetmesélés az Unicumnál

Bicskei Magdolna (2022) Digitális történetmesélés az Unicumnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Digitális történetmesélés az Unicumnál.pdf]
Előnézet
PDF
Digitális történetmesélés az Unicumnál.pdf

Download (2MB) | Előnézet
[thumbnail of Digitális történetmesélés az Unicumnál.pdf] PDF
Digitális történetmesélés az Unicumnál.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Digitális történetmesélés az Unicumnál.pdf]
Előnézet
PDF
Digitális történetmesélés az Unicumnál.pdf

Download (2MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom fő témája a digitális történetmesélés, mint marketingkommunikációs eszköz. Először szakirodalom áttekintésével elemzem, hogy pontosan mit is jelent a marketing, a marketingkommunikáció, a digitális történetelemzés, majd a social media marketingre is kitérek. A gyakorlati részt egy cég segítségével viszem végig, az Unicum Zwack Nyrt.-vel, akik az egyik fő marketingkommunikációs eszközük a digitális történetmesélés. Egy televíziós és egy online reklámjukat elemzem, majd összehasonlítom a kettő tulajdonságait. A végén szót ejtek az összes social media platformjukról és összefoglalom a leírtakat, majd javaslatokat teszek a fejlesztésükre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: marketing, marketingkommunikáció, reklám, történetmesélés, Unicum
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 18:51
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 18:51
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/40534 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/40534

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet