Veres Mirjam (2021) Fogyasztói magatartás vizsgálata a Wolt ételfutár alkalmazáson keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
avdhA2-8c8b1c64-a3d6-423c-a65c-4f47c4aaf6c4.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
avdhA2-8c8b1c64-a3d6-423c-a65c-4f47c4aaf6c4.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám során a Wolt futár cégen keresztül szeretném bemutatni a fogyasztói magatartási szokásokat. Jelenleg is a cégnél dolgozom, mint Retail gyakornok, és ezért is szerettem volna mindenképpen a cégről írni. Nagyon üdítő és motiváló számomra a retail csapatom. A cégnél mindenkit egyenrangúként tekintenek és segítenek bele látni az onboarding folyamatokba és különböző projektekbe, mint például az újonnan indult retail marketing tevékenységekbe. A cég még nagyon új itthon mindössze csak 3 éve van jelen a magyar piacon, és még is szinte ő az egyetlen igazi és méltó versenytársa a ma már foodpanda néven ismert piacvezető cégnek. Az elmúlt egy év nagy kihívásokat, de elképesztő növekedést is jelentett a Wolt számára. A cég nem olyan régen lassan egy éve nyitotta meg itthon a retail részleget, viszont hatalmas sebességgel növekszik a retail partnereik száma. Jelenlegi cél és egy nehéz kihívásba való ütközés, hogy a Wolt, mint csak ételt szállító cég, mint fogalom kiverjük a fogyasztók fejéből. Ezért is fogom a továbbiakban vizsgálni a fogyasztók magatartását projektmunkám során. A rövid cégbemutatás után a piaci helyzet, trendeket fogom bemutatni, SWOT elemzést végzek a cégre kivetítve majd a vállalkozás marketing stratégiájat fogom részletezni. A fogyasztói és vásárlási magatartást és annak részeit is bontogatóm majd. A Wolt marketingkommunikációjára is kitérek. Majd kérdőívemet elemzem és összegzem. 1. Vállalkozás bemutatása 1.1. A cégről A Wolt start up céget 2015-ben alapították Helsinkiben. A cég fő célja pedig nem más, mint, hogy megkönnyítse az emberek számára az ételhez jutást. Kezdetben ez volt a fő cél a cég számára, de napjainkban akár már Covid-19 tesztet is tudunk rendelni az applikáción keresztül. Az ételkiszállító cég Finnország után először a skandináv országokban kezdett terjeszkedni 2015-16-ban, majd 2018-19-ben pedig már más európai országokban is, köztünk hazánkban is. A mindössze 6 fővel induló kisvállalkozás mára már 23 országban és 129 városban
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, infokommunikáció, marketing, retail, Wolt |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 18:49 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 18:49 |
Actions (login required)
Tétel nézet |